Retail

Industria de retail de astăzi se confruntă cu provocări fără precedent în lanțul de aprovizionare și cu puterea în creștere a consumatorului.

Indiferent dacă sunt online sau în magazin, codurile de bare GS1 oferă, în continuare, baza de date de încredere pentru retaileri și mărci, ajutând companiile mari și mici.

Standardele și serviciile GS1 permit identificarea de încredere, completă și exactă a produselor, precum și partajarea datelor. Date mai bune înseamnă și servicii mai bune. Indiferent dacă este online sau în magazin, codul de bare GS1 este omniprezent (GS1 GTIN) fundamental pentru comercianți cu amănuntul și mărci, ajutând companiile mari și mici să-și identifice produsele în mod unic.

Importanța datelor despre produse: digitalizare și standardizare

GS1 are o istorie lungă în comerțul cu amănuntul – iar „bip-ul” codului de bare GS1 se aude la casele din magazine de peste 6 miliarde de ori în fiecare zi. Afacerile trebuie să se asigure totuși că produsele pe care le vând sunt la fel de bine reprezentate în lumea digitală, precum sunt în lumea fizică.

Acesta este motivul pentru care GS1 colaborează cu industria de retail pentru a construi o bază mai puternică de date despre produse, bazată pe identitatea unică a produsului. Prin servicii precum Verified by GS1, companiile se pot bucura de un flux de informații consistent și de încredere, făcând operațiunile dintre retaileri și proprietarii de mărci mai transparente.