E-Commerce & ContentSpeed
Soluția ContentSpeed: îndeplinire standarde eCommerce & transformare digitală rapidă
Fondată în 2003, ContentSpeed a fost printre primele firme din eCommerce și a devenit un furnizor de marcă pentru software dedicat. Viziunea companiei pentru următorii ani este să continue să seteze standarde în acest domeniu. ContentSpeed dezvoltă magazine online de succes, cu premii câștigate la competițiile din domeniu. De la afaceri la început de drum până la branduri renumite, sute de firme au ales platforma ContentSpeed pentru vânzările online.
În mod clar, anul 2020 a fost începutul unei noi ere în digitalizare. Marile companii au devenit extrem de interesate de eCommerce. Iar utilizarea codurilor de bare EAN cu licență GS1 a fost un aspect important în eCommerce, precum și în digitalizarea întregului flux de distribuție, de la producători până la livrarea către clientul final.
Codul de bare EAN – un element cheie în digitalizarea pentru producători
Ești producător? Folosești codurile de bare EAN? Automatizarea e doar la un click distanță.
Tot mai multe companii mari și foarte mari își doresc să între în online. Producătorii nu mai așteaptă că revânzătorii să înceapă să vândă online, ci își deschid singuri astfel de canale de vânzare, adesea ajutând revânzătorii să își atingă targeturile de vânzare. Acest lucru este un beneficiu major pentru întregul comerț electronic autohton pentru că aceste branduri de renume au deja încrederea consumatorilor dobândită din offline, iar lipsa încrederii a fost piedica principală în fața creșterii e-commerce-ului.
Și compania dvs poate beneficia de aceste momente propice pentru transformare digitală, iar ContentSpeed vă poate sprijini ca partener în acest proces.
Transformarea digitală cu ContentSpeed
ContentSpeed vine în întâmpinarea cererii crescute cu Soluția Enterprise Class: “Digital Factory” – un pachet full stack de digitalizare.
De ce “Digital Factory“? Pentru a fi împreună de-a lungul întregului proces de transformare digitală:
- Analiza afacerii și alcătuirea strategiei de business online;
- Oferirea pachetului de unelte necesare atingerii obiectivelor;
- Implementarea și derularea pachetului digital;
- Analiza periodică a rezultatelor obținute în procesul de transformare digitală.
Vedeți prezentarea procesului de transformare digitală în acest video:
Acest pachet are la bază Conectorul eCommerce ce integrează softurile utilizate de firme – precum ERP, WMS, CRM – cu noile canale de vânzare: B2C Retail, B2B Portal, Alegra Mobile Shop și Soluția Marketplace (integrări cu marketplace-urile existente sau chiar propriul marketplace).
Utilizarea codurilor de bare EAN în eCommerce
Un aspect foarte important pentru firmele din eCommerce este utilizarea codurilor de bare EAN cu licență GS1. Aceste coduri sunt necesare pentru identificarea unică, standardizată și cu aplicabilitate globală, conform standardelor GS1, a produselor din catalogul online. Toți marii selleri internaționali din eCommerce folosesc standardizarea GS1 pentru produsele vândute online.
Și în România, eMAG, Fashion Days sau elefant.ro solicită coduri de bare EAN cu licență GS1 pentru toate produsele vândute prin platformele lor marketplace. Această practică asigură optimizarea informațiilor din cataloagele lor, precum și protejarea cumpărătorilor de achiziționarea produselor de origine sau calitate incertă.
Prin urmare, orice companie care dorește să fie competitivă în eCommerce în România implementează în cataloagele sale de produse coduri de bare EAN cu licență GS1.
Platforma ContentSpeed oferă clienților săi integrarea produselor vândute prin eMAG Marketplace. Printre avantajele acestei integrări sunt:
- se listează automat produsele din magazinele online în eMAG Marketplace, împreună cu toate informațiile importante, inclusiv codul EAN solicitat obligatoriu de către eMAG;
- emiterea de raport de activitate al produselor adăugate, respinse, updatate, afișând log-uri de “erori” din eMAG Marketplace.
Așadar, prin alegerea platformei ContentSpeed, companiile pot fi sigure că vor avea acces la o platformă digitală modernă, actualizată permanent la cerințele eCommerce din România și la cele internaționale.
De-a lungul timpului, peste 1.000 de Magazine Online B2C și 50 de Portaluri B2B au avut încredere în echipa ContentSpeed. În portofoliul de clienți se regăsesc branduri ca: Sephora, Teilor, Herlitz, Cellini, Diverta, Chicco, Romstal, Wurth România, Teraplast SA, Nexxon, Professional PharmaLine, Remedium Farm, Ducfarm, Fuchs, Caparol etc.