E-Commerce & eMAG Seller

Mai multe informații puteți obține accesând urmatoarele link-uri:

Codurile GS1 optimizează E-commerce-ul național si internațional

De ce eMAG  solicită coduri EAN cu licență GS1 și de unde pot fi acestea obținute?

Ce avantaje aveți prin ultizarea codurilor EAN cu licență GS1?

De unde trebuie obținute codurile EAN și de ce?

Ce presupune garanția autenticității codului prin GEPIR

Cine trebuie să obtină coduri EAN și de ce?

Obtineți coduri EAN cu licență pentru listarea pe eMAG

Q&A frecvente

eMAG a optat pentru utilizarea Codurilor de identificare a  produselor  alocate cu licență de  către GS1 deoarece:

  • Are peste 40 de ani de experiența
    Încă din 1973, GS1 ajută companiile la identificarea produselor cu Coduri GTIN (Global Trade Item Number) și captura automată a datelor prin scanarea Codurilor de Bare EAN/UPC, atigând astăzi peste 5 milioane de membri utilizatori.
  • Alocă în regim de licență Coduri de Identificare unice în plan global evitînd situații în care mai multe produse ar avea același identificator, situație ce ar genera un conflict de informații și o delistare automată a produsului din Amazon.
  • Asigură posibilitatea autentificării Codului de produs
    Orice membru GS1 primește un Certificat de licență GS1, ca unic deținător al licenței pentru acel cod.
  • Asigură instruire, consultanță, suport
    Utilizatorii sistemului GS1 beneficiază de cursuri, webinarii, suport telefonic și consultanță pentru dezvoltarea afacerii folosind standarde și soluții GS1.
  • Facilitează desfășurarea comerțului de tip omnichannel la nivel global
    Codurile unice de Identificare a produselor și Codurile de Bare în sistem GS1 sunt folosite în peste 25 de sectoare industriale, în 95% din comerțul mondial pe toate lanțurile de distribuție și pe toate tipurile de piețe, tradiționale sau online.
  • Numerele din Codurile de Bare GS1 sunt valide simultan în retail și în E-tail (pe eMAG, Amazon, eBay, Google, etc.)
    Numerele din Codurile de Bare GS1 (GTIN) sunt universal valabile, atât pentru comerțul tradițional cât și pentru cel online, putând fi folosite pe orice platformă online care a implementat standardele GS1.
  •  
  • Dezvoltă sistemul de standarde în beneficiul membrilor GS1
    Ca organizație non-profit, GS1 își ajută membrii dezvoltând noi standarde în grupele de lucru ale procesului global GSMP, pe măsura cerințelor mediului de afaceri:
    – Standardele EDI pentru partajarea datelor privind trazacțiile
    Standardul GDSN pentru partajarea datelor master între parteneri (Alibaba a anunțat intenția de implementare a acestui standard)
    – Standardul de codificare serializată a unităților logistice (SSCC) pentru trasabilitate
  • Permite gestiunea online a Numerelor din Codurile de Bare (GTIN)
    Alocarea și gestiunea online a Numerelor din Codurile de Bare pentru identificarea produselor (GTIN) se face folosind aplicații dezvoltate de organizațiile naționale GS1 (de exemplu CODALOC pentru România).
  • Dezvoltă aplicații și soluții utile gestionării platformelor de vânzare online                                                                             
    Rețeaua Globală de Cataloage GEPIR
    dezvoltată de GS1 oferă posibilitatea verificării produsului după numărul codului său de bare pentru a aduce informații legate de producător/proprietarul de marcă și despre produs.